Be my mirror, my soul

Nyss dog min dator, så i väntan på att den ska vakna så tar jag upp min mobil och så dör den också. Läskigt :o något skumt elektroniskt medelande mellan varandra känner jag här, kanske ett tecken på att jag borde plugga?

Idag har iallafall varit en vanlig dag, ganska rolig. Inget speciellt har hänt tror jag, såå vad har jag att skriva om då? haha ingenitng. Jo kan tipsa om Emmas blogg för där är jag med i hela fyra inlägg, coolt huh? I know, they all love me! Nu ska jag plugga till symfoniorkesterförhöret imorn, gud så kul :) Tror jag kommer hamna tillbaka här om cirkaa...fyra minuter och 23 sekunder.


snygging där! värsta seriös och allt.. mysko :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0