Dam dam dam

Idag har jag varit en snabbis i jakan och köpt en mascara och en deo. Mascaran vetifan hur bra den var men aa. Efter det kom några släktingar hit och var här ett tag. Dom åkte hem lagom till melodifestivalen så nu ligger jag bänkad framför tvn. Låtarna suger apa men det gör dom alltid, haha.
  Imorgon ska jag fira alla hjärtansdag genom att spela match, gud så kul! Efter det vet jag väl inte vad jag hittar på, förra året åkte jag till Thailand den fjortonde. Lite skillnad på hur denna dag kommer spenderas tyvärr men får vara glad för det jag fått :)


Sandra och Zacke on the serious NO-lesson
ingenting med inlägget att göra överhuvudtaget, men det är så det brukar va' :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

fyfaaaaaaaaaan var charmigt! :)

2010-02-14 @ 12:42:30
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

the Sandralook :)

2010-02-14 @ 14:33:31
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0