Emma är en duktig flicka

hon kan både sy och sticka.
eller nästan iallafall, hon kan måla coola bilder på sin vägg som jag blir grymt imponerad över, haha :) Karlsson på taket, pippi, ariel, peter pan och en himla massa barnfilmer lite Emma-aktikt sådär! Nice huh?



Idag har ingenting hänt tror jag. Ska på träning om några timmar men först måste jag plugga namngeografi, gud så kul! Vår lärare sa till oss att om vi ville så kunde vi skippa att plugga och bara visa så mycket vi kunde men jag tror att hon skulle få en hjärtattack om hon såg hur mycket jag kunde utan att plugga haha :) Not my thing you know.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooohhhh tack :D

2010-02-23 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0