Like a melodi

Idag har jag sprungit runt som en galning hela dagen. Det är vad det känns som iaf, mina fötter har varit asblöta större delen av tiden. Jag började med att gå och klippa mig, dumma frisör klippte av halva mitt hår så nu har jag inget kvar. Efter det tog jag mor min på en liten tur i staden och ut för att hitta två öppna hus, ett av dom var faktiskt ganska bra! Tror det kan bli ett val det :)
  Efter ett par kalla öron och vääääääldigt blöta fötter tog vi oss till min kusse Nilla och fikade och pratade lite. Jag lockade hennes hår så fint. Sen stack jag vidare till Emma och hängde lite där med hennes familj framför melodifestivalen. Och nu är jag här, hemma och upptinad på nytt. Imorgon måste jag åka och köpa nya skor :)
Puss och kram chokladbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0