Reflektionsdag

En dag då man ska plugga och komma ikapp med allt skolarbete man missat. Av någon konstigt anledning slutar det alltid med att jag går runt och städar i huset och bakar, hmm...? Just på dessa dagar så får jag ett himla städsug, och när jag har städat så är jag trött och sötsugen och då kanske en liten kaka bakas. Lite smått konstigt kanske. Men jag har iallafall hunnit med att läsa lite och jobba lite matte så helt borta har jag inte varit :)

hmm...jag känner att min blogg har blivit väldigt tråkig. Eller inte har blivit, det har den alltid varit, men jag har mina perioder då jag tycker att det är kul och då jag tycker att min blogg är lite rolig. En sån period har jag dock inte nu.
Jaja, anywaaaaaayes, nu ringde min äggklocka, moahah, must go and take the cookies out. Peace out! 


Sandra är den grymma fotografen som lyckades få med väldigt mycket blå himmel :D  


Kommentarer
Postat av: Tove

owala! jag hatar hemarbetsdagar. man ligger bara i soffan och känner sig tjock :)

2010-02-05 @ 15:47:32
Postat av: Jennifer

det är ju det som är det underbara :D

2010-02-05 @ 18:14:42
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: emma

ja du tove, själv går man ut och springer en runda innan frukost (ca klockan 7), sen sitter man länge och äter en väl tillagad frukost innehållande fibrer och frukt. efter det tar man en kort och miljövänlig dusch innan man gör sina läxor i god tid för att ha hela dagen på sig att vandra runt och titta på den vackra snön :)

2010-02-05 @ 18:27:05
Postat av: Tove

men jag tycker inte om att ligga still och känna mig tjock................................

2010-02-11 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0