You would not belive your eyes




(Sandras blogg)

Igår firade vi Tove Tovelitos födelsedag. Hon kom till mig runt sju i tron om att vi skulle laga lite mat och ha en liten trevlig myskväll. När vi har suttit i mitt rum ett litet tag så säger jag åt henne att hon har glömt en tröja och att den ligger i min garderob. Hon går och öppnar min garderob och där sitter Sandra. hahahahha fan att jag inte filmade asså, Tove skrek högt som fan och sen hoppade Emma ut ur den andra garderobsdörren. Grymt roligt var det. Efter Toves lilla chock så åt vi en väldigt fint lagad måltid och hade almänt trevligt all night. Emma och Tove sov här, Sandra gick sin lång väg hem och nu har dom stuckigt. Grym kväll och natt och morgon. *Puss på er mina fina vänner :)


Kommentarer
Postat av: emma

mys på bilderna!

2010-02-20 @ 23:08:07
Postat av: emma

mys på bilderna!

2010-02-20 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0