Andra adventis

Juste, det är andra advent idag! Hade jag helt glömt bort, inte långt kvar till julafton alls :o. Idag har jag iallafall varit i jakan och outlet med mami och papi och handlat julklappar, fick hem en julklapp så nu är jag ett steg närmare klar ;D Snart har vi match möt täby. Igår spelade vi mot täby också och jag sööööööög, har aldrig spelat så dåligt och var verkligen arg på mig själv efteråt. Men idag är det nya tag, funderar på att ta en liten prommis innan matchen men det är så himla mörkt så jag vet inte riktigt..vi får se.

(det går inte att ladda upp någon bild för tillfället så ni får klara er :))

Kommentarer
Postat av: Emma

VA ett tag spelade du ju jättebra, eller var jag HELT borta eller??????

2009-12-06 @ 21:04:28
Postat av: Jennifer

du var helt borta ;D aldrig spelat så dåligt typ

2009-12-07 @ 16:45:43
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0