Sov sött

Jag kom nyss hem från Amandapanda där det var Baksmällan med en massa people, mysigt mysigt. Och vet ni vad jag upptäckte på vägen hem? Ännu en god sak med vintern (förutom att det är kallt dårå) är att när man går hem på kvällen så är det fan ljust! Mitt hjärta dunkade inte i 270 som det brukar göra och jag var inte ens rädd, kan man tänka sig? Det är så ljust så det känns som att klockan är tolv på dagen istället för tolv på natten, naajs. Dock var det ju det där med kylan också som kan vara lite småjobbigt ibland men så mycket annat bra med det. Nej nu ska jag gå och sova, lika bra att göra det nu när jag är på gott humör :) Sov gott!


from school :) Känner att dom inte var sådär jätteberedda på att jag fotade, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0