Elephant Adventure

Kanske inte sa bra att skriva en overskrift som jag inte vet hur den stavas, haha. Men den far duga.

Var och red elefant idag. Valdigt guppigt och ganska obekvamt. Det fanns lite elefantshower och hastridning ocksa men allt var sa himla dyrt (turistfalla valde vi att kalla det) sa vi nojde oss med ridningen. Forsta gangen jag klappade en elefant, inte sa trevlig hy dock men han/hon var gullig. Vi fick satta oss pa huvudet om vi ville ocksa men jag var for feg sa jag vagade inte, mina systrar hoppade daremot ner. Han som satt pa huvudet resten av tiden var valdigt gullig sa han hoppade ner och tog en massa kort. Inte lika gullig som majskillen forstas. Majskillen ar jattegullig. Vi ar stamkunder hos honom, vi koper majskolvar som ar asgoda och far massa bananer pa kopet, och sa tackar han oss sa mycket och varje gang vi kommer ner till stranden igen sa far han varsta leendet och vinkar och sager: HELLOOO! haha. Dar fick ni historien om majskillen ocksa :)

Igar snackade jag med kara Sandra pa MSN och fick det senaste skvallret, moahaha(grattis foresten Emma for dina nya 17 hundvalpar)haha. Det var lite trevligt, hon fick ocksa reda pa min information om majskillen. Och juste, igar var jag ocksa och bestamde en klanning som jag ska sy upp till min kusin Beas brollop. Jag sokte runt lite pa internett, fixade lite egenstyle och fick den for mycket billigare. Vi prutade ner den med 6000 bath(1500kr), men den kandes anda ganske dyr..:/. Pa fredag ska vi tillbaka till skraddaren och prova forsta proven och se fall den passar.

Kommer faktiskt inte pa nagot mer att beratta, kommer sakert komma pa massor efterat men just nu far ni noja er, nu ska vi se fall jag kommer inte pa facebook och sa ska jag logga in pa MSN och se fall det finns nagon trevlig, social person dar, ha det harligt, pusssar och kraaamar :)<3

Nu ropar tuppen utanfor och idag sag jag gryymt manga kossor, det maste ha varit minst 70 stycken! Har ocksa sett en hund som liknar scooby doo, han ar min favis, ciao! Det ar foresten namnet pa resturangen vi ska kaka pa idag, haha, ciao alltsa.

Juste, nu kommer mer och mer in i skallen som jag vill skriva (a) Jag har varit pa nagra marknader och i kopcentrum, skorna ar inte fina alls, har inte hittat nagra fina alls :o men lite har jag kopt, kan se fall jag kommer ihag allt:
- En svart och vit bikini med lite blatt pa.
- En rosa, orange, bla, vit, gul, alla mojliga farger bikini
- En vit vandlig troja som jag hoppas kunna ha till leggings, vet ej fall den krymper i tvatten och jag vaxer :)
- En borste att sopa bort sand pa stranden med, hahaha.
- Tva armband, ett rosa och ett svart
- En harklamma, svart.

Sen kommer jag inte ihag nagot mer faktiskt, har inte spenderat sa mycket pengar faktiskt :o tycker inte det finns sa mycket, men ska aka till kopcentrumet igen snart. Fast dar finns typ inga provrum, mysko..
Aja, hej da lovers!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du hälsade elefanterna från mig va? ;P<333

2009-02-25 @ 17:48:25
Postat av: Emma

17 hundvalpar? XD

Haha jag tycker att du ska komma hem nu :)

2009-02-26 @ 20:45:09
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill också rida på elefanter :o

2009-02-27 @ 22:52:35
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0