Oj Oj

Hej allihopa :) Fan vilken skön dag idag, jättevarmt och mysigt! Jag har suttit med Ida i kiosken i några timmar, efter det gick vi ner till rangen och tränade lite med Johnny. Sedan ville jag hem och bada så vi åkte till Johnny och hämtade hans badkläder sen stack vi till Ida och chillade vid hennes pool, underbart. När jag kom hem satte jag mig i soffan och kollade på film med syster. Vi har fått typ 100 nya kanaler nu så vi har ganska mycket att välja mellan, dom flesta av dom kommer dock försvinna snart eftersom vi bara beställt åtta stycken.

Idag har jag skadat mig på två ställen!!! Inte så ovanligt iförsig, men först blev jag biten av någonting och det blev bara större och större bett och nu är jag svullen som bara den..känns som ett blåmärke. Efter det backade Ida sin moppe och då stod jag där så avgasröret snuddade vid mitt ben och det kändes som typ ett litet myggbett, sen var det värsta feta såret :o Men det gör inte ont, ser bara vitt och äckligt ut.

När jag klev av tåget idag så stod det en massa poliser och ambulansmän där, det låg också en man/kvinna på en bår med massa hjälpmänniskor runt, läskigt. Tåget stod helt still skitlänge och vid bussarna stod en polisbil och ambulansbil.

Jag hade mycket att berätta, haha. Gissar på att ingen orkar läsa men men, min dag har varit händelsefylld. Nu ska jag borsta håret efter min stekheta dusch och sen ska jag hoppa i säng, imorgon blir det golf runt ett. Sovmorgon! Nu ska jag inte vakna vid sex, haha :)


Ida & Anton har ritat en ny sån här teckning nu, eftersom alla klagade på den förra. Men Johnnyboy tyckte fortfarande att min var finast, moahaha :)
Love you guys

Kommentarer
Postat av: Emma

"gissar på att ingen orkar läsa" är inget man skriver när man är vän med Emma :)

2009-07-17 @ 00:39:46
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: ronja

sööt blogg :)

2009-07-17 @ 00:57:00
Postat av: ronja

sööt blogg :)

2009-07-17 @ 00:57:07
URL: http://ronjahs.blogg.se/
Postat av: Paulina

Kolla och kommentera gärna bilderna på min blogg!! :)

2009-07-17 @ 10:58:10
URL: http://paulinasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0