Skäret

Hemma från Gränö nu då (mamma trodde att det stavades Grenö men jag kör med ä). Det har varit skönt, har inte gjort mycket mer än åkt båt och legat i en hammock och läst. En bok gick åt riktigt fort på en dag kan jag säga! Vi "damer" har tagit det lugnt hela helgen och lagat mat medan "herrarna" har byggt på en brygga. Mysigt.

Jag ääälskar fart har jag upptäckt, eller iallafall när man åker båt. Att sitta längst fram i båten, vinden i ansiktet så man börjar gråta och flyga på vågorna, kan det bli bättre? Haha, fast när jag, Mia och mamma åkte så satt jag längst fram och var beredd på att njuta av att hoppa på vågorna, men då gasar hon på som fan innan vågorna, och när jag precis har laddat för dom och ska börja min njutning så saktar hon ner gasen till jättelågt för hon tycker att det blev läskigt, haha. Jag skrek där att hon skulle gasa, men det ville hon ej. Istället fick jag åka med vinden i ansiktet när Gunne körde lite senare, det funkade det också :D Bäst är när jag kör och står upp och känner mig ståtlig.

Nej nu ska jag sluta snacka om det underbara med båtturerna, vad har ni gjort i helgen? haha. Imorgon blir det träning med Ida, sedan spel med mor, sedan bollplockning med golfgruppen. En heldag på golfklubben helt enkelt, det känns riktigt bra! Har saknat lilla Bro-Bålsta nu.




Orkar inte ladda upp nya bilder från denna skärgårdstripp så jag visar lite gamla från i Midsommras med Ida.

Gud jag måste skriva kortare texter, ingen som pallar bry sig om att läsa förutom Emma kanske.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå det var ju intressant :D

2009-07-27 @ 14:29:49
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad mysigt :)

2009-07-27 @ 14:57:34
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0