19.34

Märks det att jag inte har några bra rubriker att komma med? Hahah.

Det blev en mysig liten dag idag, känns som helg. Fast det har det iförsig gjort i två veckor nu, men det känns inte som att jag har varit i skolan idag. Jag och Johanna tränade lite på övningsfältet och gick ut på lilla banan med Victor och LillAdam, efter det skulle vi putta men det slutade med att vi satt vid ett bord i solen och snackade senaste skvallret liksom, haha.
   Det gick bra att cykla, för den som ville veta, jag trillade inte. Inte för att jag brukar göra det heller..det jobbiga var bara att mosa in cykeln genom spärrarna och på tåget och allt sånt, men jag klarade mig. Nu måste jag hoppa in i duschen, blev lite swetti av cyklingen asså. Sen måste jag komma på vad jag ska ha på mig imorgon, sista dagen, tjoho! :D (kände mig lite mobbad på klubben när alla andra slutade idag eller för typ en vecka sen).


Cykeln på perrongen, haha jag hade tråkigt

Sötaste Johanna

HAHAHAHA, jag bjuder på mig, precis som Sandra :)

Joooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0