Nu vet ni

God morgon solstrålar :) Om inte ni är det så är iallafall vädret det, såsom alla andra dagar denna vecka, underbart! Vi har gått runt och svettats hela veckan, sökt oss till skuggan och klagat lite grann, fastän vi njuter av det egentligen. Så mycket skönare än när jag och Johanna gick ut och spelade i spöregnet.
   Lägret är slut nu, nu börjar mina jobbdagar. Hoppas nästan på dåligt väder just då så jag slipper sitta där inne helt instängd och skit. På söndag jobbar jag kväll, efter det drar jag nog till Tove där Emma, Sandra och Tove är och sover i lokalen. Imorgon blir min vilodag, jobbar förmiddag och sen ska jag bara ligga och ta det lugnt.
    Igår kom vi till något ställe ute på landet, där käkade vi hamburgare och körde trekamp. Det var lite skoj, fast sen stack alla hem rätt så tidigt för dom flesta var trötta och några skulle sticka iväg och spela golf idag.
   Nu ska jag sticka iväg till golfis och ha lektion tillsammas med Ida och Anders. Efter det sticker nog jag och Ida ut på banan om vi orkar.


Jag & Ida - skärgården. Så sexiiiigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0