Sov gott

Klockan har passerat nio och det känns som läggdags för mig igen då, haha. Jag går och lägger mig klockan nio och vaknar klockan 6 på sommarlovet, det är grymt! Men har man saker man vill göra och gör dom tidigt så blir det så. Inte för att jag väldigt gärna vill jobba..men jag vill väldigt gärna ha pengarna :)

Jaha, till allt som händer här i världen nu då. Michael Jackson är död, det står ungefär på varenda blogg som jag har läst idag. Fick ett sms av Sandra mitt i natten att det hade hänt också. Jag brydde mig ärligt talat inte så mycket om det från början eftersom man (jag) knappt har hört talas om honom på 5 år och var inget stort fan. Men efter att ha kollat på MTV grejen så kändes det lite skumt, att han var borta. Men jag har inte hört mycket om honom på sistone så jag kommer ju inte precis sakna att få nya låtar av honom eller så, men har var kung på sin tid :) 
   Nya filmerna då, Ice age 3 har jag hört om sen förra sommarn! Det är ju bara ett måste att kolla på den, ingen aning om när den kommer ut men då jävlar ska jag mosa in mig i biosalen.


Dags att dra mig från golfbanan och jämna ut brännan vid vattnet kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Själv kommer jag sitta med min pappa, bror och syster och brors kompis. På premiären. Nördar? Oh nej :)

2009-06-26 @ 21:59:08
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Tove

Ice Age 3 med moi? :D jag röstar för premiären, för ja, jag är en extrem nörd

2009-06-26 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0