Allting smälter

Haha, det påminner mig om Ice age 2 :) Men faktiskt när jag gick hem från skolan så smälte all snö bort, jag fick värsta vårkänslan. Solen sken och snön var slask. Men det lär väll snöa igen snart och täppa igen allt -.- Inte så kul, men hur många dagar är det kvar till våren nu då Emma?
   Vi slutade tidigt idag, fast först satt jag, Sandra, Amanda och Elin kvar i omklädningsrummet och gjorde lite trevliga saker, hahahahaha, fyfan va vi var normala. Sen väntade jag med Amanda på en människa som fyller år (host host) och efter det kilade jag hem. Det har faktiskt inte hänt mycket alls idag, på gympan hade vi ett hopprepspass som var jooobbigt men sen kom jag faktiskt tvåa på en tävling, wohoo!
   Snart ska jag kila iväg på träning, eller om en timme. Nu måste jag väll ta och lära in spanska texten utantill, men det orkar jag inteeeeeee.
   Haj daa

THAILAND! <3

Elefantridning, haha

Haha, kära systrar :)

Jag vill dit!!!!!

Jag fick inte vara med på snorklingen :( det kryllade av fiskar

Båttur hem efter en heldagstripp. Det var vääldigt nära på att bli spöregn där sa guiden.

Åh herregud, vad jag längtar tillbaka

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad härligt :o:o

2009-03-17 @ 18:31:40
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

underbart!

2009-03-17 @ 19:42:53
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0