STOR vårrea

Oj oj, rean idag då. Inte så galen som jag trodde faktiskt, men det är ju faktiskt torsdag. Imorn kanske det blir värre. Vi, eller dom, öppnade klockan tio och då hade kunderna bildat en liten fin kö där utanför. I tio minuter var det lugnt sen bildades två långa köer och dom stod där i två timmar ungefär, jobbar inte folk eller? Iallafall, jag fick springa och hämta headcovers, vilket var väldigt svårt för det finns ungefär 100 stycken olika så det var lite svårt att hitta, i slutet började jag lära mig. Jag fick också larma av kläder och stoppa ner i påsar, jag var en lite hjälpreda som sprang runt där bland alla som skötte kassorna. Och jag sprang så många gånger till lagret så när jag kom dit en gång var det en som sa att jag förmodligen kommer att gå flera mil idag, och det tror jag nästan asså, hahaha.
   Idag har jag mer ont i benen än någon annan dag faktiskt. Och det kom massa nya människor som jobbar där som jag inte har hälsat på, jag som nyss börjat lära mig dom andra namnen..
   Aja, imorgon lär det väll vara kaos kanske, stooor rea och det är fredag. Ganska glad att jag inte jobbar i helgen asså, då skulle man väll förmodligen dö av stress. Också glad att jag inte jobbar till 20.00 idag som alla fasta arbetare gör.

Jag måste verkligen plugga, alla kvällarna det här veckan har jag tänkt för mig själv att jag ska plugga dagen efter. Jag skjuter bara fram det och det är verkligen inte bra. Nu är jag iallafall för trött, försöker bara få tiden att gå så att jag får sova snart, jag får inte gå och lägga mig för tidigt för då vaknar jag innan väckarklockan ringer, haha.

Vi hörs imorgon sugarpies, om jag orkar dårå :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste komma och hälsa på och vara jobbig kund moahhaha

2009-03-26 @ 21:40:49
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mm jag ska komma dit på min lediga dag imorgon och skrika och vara jättejobbig :D

Haha neeej det ska jag inte :)

jag har pluggat i det där svenskahäftet, jag har gjort lite på min so-uppsats, och jag har pluggat på musikläxan :) plugga på nu :D

2009-03-26 @ 21:46:58
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tur för dig att det är Sandra som är ledig och inte jag Jennifer, för jag hade gjort det hahaha

2009-03-26 @ 22:33:30
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0