I am a celebrity

Jag ska på bröllop idag :) Jag längtar väldigt mycket, har aldrig varit på bröllop. Så idag ska jag först åka iväg till golfhallen och träna lite, om vi hinner åker vi vidare till Dormy och hämtar mitt regnställ som jag la undan igår och sen gör vi oss i ordning och åker. Vi kommer komma där med våra skräddarsydda balklänningar på tåget, hahaha. 
 
Folk köper golfsaker för flera tusen, det är helt otroligt. Allting är skitdyrt för det första, typ en tröja för 800, och sen kommer folk med ett helt lass med kläder och en golfbag, och massa klubbor. Allting går ju för fleeeera tusen. Igår var det en man och en kvinna som stod vi kassan typ en kvart innan vi hade fått bort alla larm och knappat in hur mycket det kostade, när dom väl gick så sa jag till Jessica att det skulle vara ett under om det inte pep för dom i dörren. Och inget under skedde, dom fick komma tillbaka, jag och Jessica gick igenom alla kläderna igen, hittade ett larm och så gick jag till dörren och svingade påsen framför larmgrejen, då pep det igen. Vi gick igenom ett ganska långt tag till men sen hittade jag ett gömt larm och då kunde dom till slut komma hem. Dom spenderade ganska lång tid i affären, hahaha. När dom väl hade gått ut så såg Jessica att dom hade glömt sitt kvitto och en tidning så jag fick springa ut i min t-shirt i världens kyla och ge det till dom, hahaha oj oj :).
   Men jag har iallafall skitkul på Dormy, det jobbiga är bara att jag får grymt ont i mina ben av att stå upp så mycket men jag överlever :) Johnny kom och var avundsjuk på mig för att jag fick stå inne i kassan, haha när han hade praoat där så fick han stapla bollar, moahaha.

Och juste, jag är med i tidningen :o I svensk golf, hahaha. En fotografering och ett repotage typ, som vi gjorde i sommar, skoj skoj. Det skulle egentligen ha kommit ut i augusti eller september men nu kommer den ut, Jessica sa det och så hade dom tidningen på jobbet så då fick jag se, hahahah, en skitful bild på mig och en ganska cool :) Och jag hade bilderna här förut men nu är dom borta, så tyvärr :D

Kommentarer
Postat av: Tove

justeeeee, du skulle på bröllop :D jag har försökt få tag i dig lite grann sådär..

2009-03-28 @ 12:12:30
Postat av: V I L M A [ E N F O T O B L O G G ]

fin blogg! :]

2009-03-28 @ 18:31:48
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0