Ett bananskal-fall

Det blev ett kort besök hos Tove, men tillräckligt långt för att jag skulle hinna vara osmidig och klantig ett antal gånger. Vi satt och garvade lite framför datorn ett tag men bestämde oss sedan för att kila ut. Där bestämde vi oss för att återuppleva lite gamla fotostunder, haha. Efter det ville jag sätta mig på en sten, jag var väldigt smidig på att komma upp på stenen (host host) men när jag skulle hoppa ner för den skulle jag ta två steg och sen hoppa, det andra steget halkade jag och flög rakt ner på rumpan. Vi höll på att garva ihjäl. Men nu lite senare på kvällskvisten så börjar jag känna ganska väldigt mycket ont i min rygg, haha.

 


Nu


Tovsson

Björksson

Och mitt fall, Tove lyckades få med det på bild, hahahaha. Jag ville att hon skulle fota när jag tog steget på stenen men hon var för sen och fick med mitt rumppladask istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

2009-05-13 @ 22:13:44
URL: http://emmakare.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHHAHA :D

2009-05-14 @ 18:45:04
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Tove

HAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHA det där var riktigt jävla kul, riktigt kul.

2009-05-24 @ 12:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0