I'm in love with a fairytale


Haha vilken är bäst? Platt, vanligt eller superlockigt? Haha vet att ni gillar mina miner.

Woho, idag gick jag vidare till regional! Säkert ingen som läser det här som fattar vad det betyder men det är bra ;D Jag kom femma och fick ett litet papper, tjoho tjohej :)

Imorgon är det skola igen, vilket inte känns så skoj haha. Måste komma på vad jag ska skriva min deckare om, och så är det säkert massa annat plugg och jag orkar inte! Om typ tre veckor är det skolavslutning, jag längtar jättemycket. Jag har ändrat min åsikt om Östersjön nu också, det verkar kanske lite småkul. Vill inte få något annat, verkligen inte! allt annat verkade skittråkigt, så nu hoppas jag på att jag får åka ut och sova i tält i skogen, haha.
Nej nu är jag skita trött och mina lampor i mitt rum pajjar en efter en, bye mates.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att alla är fina, tycker att du borde variera :D

2009-05-24 @ 21:35:39
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: matilda

alla är fina på dig, men om man ska välja något är det nog vanligt (:

2009-05-25 @ 13:09:02
URL: http://matildatengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0