Onsdag

Varför är det kallt nu igen? Kan inte vädret bara hålla sig på en rak linje och vara varmt hela tiden? (: Jag saknar helgen nu när vi gick i skjorts och t-shirt och spelade golf, nu regnar det när jag cyklar hem och jag fryser väääldans.
Men men, sluta klaga nu! Nytt motto, hänger du på Emma? :)
   Jag måste bara få klaga liiite till, sen ska jag sluta. Jag ska iväg på träning snart och det känns inte så lockande med tanke på det härliga regnet. Jag hoppas på en kväll inne i klubbhuset med en bulle i handen (a) men det låter inte så troligt, hahaha.

Nuu ska jag käka, vi synes gott folk.



This is the weather i want! Mina vänner med beundransvärt vackert utseende :)

P.S (haha). syslöjd är baaaajs

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte klaga? Är inte det lite för svårt för mig?

2009-05-06 @ 17:55:53
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0