Första advent

Idag är det första advent :o inte alls långt kvar till julafton, shiiiit. Fast jag längtar jättemycket, haha det har jag inte gjort sen jag var en liten skitunge men nu längtar jag igen. Reklamerna på TV, datan, busshållsplatserna, allting påminner om jul och jag vill bara vara där, på julafton. Även fast denna jul inte kommer bli som vanligt för min del så längtar jag ändå maaassor. 
   Igår var jag hos mormor&morfar hela dagen (där blev jag också påminnd om julen) och sen på kvällen kilade jag över till Elin för att se Twilight för första gången. Lite efter är jag men nu har jag iallafall sett den, och tvåan ska vi nog se till att kolla på någon gång i veckan :)
   Eftersom det är första advent i dag så måste jag se till att börja mitt julklappshandlande. Så jag tar en liten tripp till staden med Empotempo. Ikväll måste jag träna och plugga. Igår var en riktigt onyttig dag så jag måste springa av mig lite av det (;

Have a nice first advent, kiss on your but



Jag har fått en julkalender av min mor, tjohooo :) Haha bara för att jag är yngst så missar jag en himla massa kalendrar, därför KRÄVDE (den du emma) jag en kalender, hihi :) Tack mamma!


Kommentarer
Postat av: Empotempo

HAHHAHA nej det är bra, förra året fick bara jonna en kalender av pappa och jag blev så arg att jag till slut fick en specialkalender - en paradisask. det är inte lätt att vara mellanbarn heller!

2009-11-29 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0