The guys on TV are wearing more makeup than I am

Hola amigos, what is up? Vill ni veta en sak som är asgott? Rostad macka med oboypulver på, moahahah så jävla gott ;D Dock inte så nyttigt, men men, ät och var glad liksom.

På tors-lör är det gymnasiemässa, dit måste jag gå känner jag. Nu kommer det nog gå lite bättre att kolla jämfört med hur det gick när den senast var i jakan, då hade jag fan ingen aning om nånting, nu har jag liite mer aning och liite mindre ångest :) Jag vill gå på något ganska nära, men inte UBG, inte jakan. Jaja, ni bryr er inte, detta är endast mina egna tankar, dom kan jag ta till min tankeblogg istället :D Se ya



Jag har sagt några gånger att jag inte vill gå på gymnasiet, några gånger seriösare än andra. Men när jag tänker tillbaka på båda mina systrars studenter så verkar det askul, det vill jag göra. Blev så avundsjuk nu när min mellansyster tog den, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0