Är en kortis fast i en lång mans kropp

Jag har nyss kollat på Ocean's twelve. Dom filmerna är ganska bra men väldigt svåra att förstå, haha jag koncentrerar mig verkligen för att hänga med. Det är samma sak med någon Kill Bill film, en sån som jag såg var verkligen jättecp. Jag har nu fastnat i någon jobbig grej att varje gång jag kollar på en engelsk/amerikansk film med text så kan jag inte kolla på den normalt. Jag sitter och tänker hur jag kan kolla på texten samtidigt som bilden och bli facinerad, så är det svårt att se filmen. Det sitter bara i ett tag tills jag glömmer bort det, men det är väldigt irriterande. Har ni tänkt på det? Tänk när ni kollar på något amerikanskt program hur ni kan förstå det, det är jobbigt. Haha.


Nej nu ska jag kolla på ocean's thirteen. Tiden försvinner fort då, slipper jag tänka på mitt lidande haha. Jag är bra på att tycka synd om mig själv.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha de är skiiiitsvåra att förstå, jag brukar ge upp.. och det där med texten får man bara inse att man klarar av :D

2009-10-27 @ 16:09:18
Postat av: Jennifer

hahah ja, men man får kämpa lite :) ja, men det är fett irriterande när jag börjar tänka på det hela tiden, hahaha

2009-10-27 @ 16:20:35
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jag tänkte också på det sen tänkte jag "undrar om jag kollar på bilden, och inte på texten", sen testade jag det men njaa då blev det för jobbigt haha

så ja jag antar att man kollar på båda samtidigt :)

2009-10-27 @ 19:29:55
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0