Fakta att minnas

Mormor har stickat ett par sockor till mig :) Nu kan jag slänga dom gamla med massa hål i, tack mormor!

Sov gott, det kommer jag göra i min nya, breda säng :)

Bara en dag av lovet kvar nu :( Och jag har spenderat tre av dom dagarna sjuk, och morgondagen med att plugga matte om jag lyckas. Jag vill åka till Media Markt och kolla på en dator, jag gillar såna affärer :) Dormy gillar jag också.

Jag behöver ett jobb. Annars kommer det ta exakt ett år för mig med mina sparningar att samla ihop till en dator.


I think the seventh grade


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah vad liten du ser ut

2009-10-31 @ 23:47:40
Postat av: Jennifer

jag var ganska liten :)

2009-11-01 @ 13:05:42
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0