Svänzons

Jag höll nyss på att göra en Emmatabbe och sätta aceton på ett öppet sår istället för alsolsprit. Som tur var kollat jag på flaskan precis innan jag skulle nudda mitt sår och insåg att det var fel. Haha tur det.

Igår blev det inte lite lökigt asså, hahaha. Jag undrade hur vi alla nior (från typ 5 skolor) skulle få plats i våran lilla gympasal. När vi sen kommer dit så har dom dessutom halverat gympasalen på två halvor och vi var bara på den ena. Snacka om att det blev varmt! Jag och Elin buggade som galningar i slutet och var fanclub till Svänzons, dansbandet som spelade. Det blev kul i slutet, i början var det värsta cp att en man gick runt och parade ihop alla.
Nu ska jag platta håret lite snabbt. Sen blir det sista skoldagen innan höstlovet!!! WIIIIE :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha, "emmatabbe"

2009-10-24 @ 12:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0