Fredaaag

Halloo. Jag sitter här och kollar på Australiens Next Topmodell, inte så jättebra men det har jag fastnat lite för nu efter den här veckan :) Jag är nyduschad efter idrotten som sista lektion då vi orienterade. Jag är så dålig på det så jag försökte hänga efter Amanda hela vägen, men hon är så snabb. Jobbigaste i år asså, haha. Men BIG cred till Amanda som var så snäll idag, väntade på mig och allt. Puss på dig! 
   Vi fick veta vårat NO-provs betyg idag. Jag fick "bara" VG men det visste jag nästan. Jag vill gärna ha MVG i biologi och det vet jag att jag kan få, det där provet gick dåligt bara. Men men, skit samma. 

Senare ikväll blir det bowling med Emma och Tove tror jag, hahahah fan vad kul ;D


you are great


Kommentarer
Postat av: amanda

Hehhee. nice picture! Jag diggar verkligen mitt ENORMA face ;D Kram

2009-09-26 @ 08:24:00
URL: http://halonen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

det är ju inte enormt :p väldigt fin bild kan jag hålla med om :)

2009-09-26 @ 08:43:59
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0