Vi får lida vi

Hallååå, jag kom alldeles precis hem från skolan och orientering. Vi gick bara en lektion idag, sen fick vi sticka till jakobsbergs båtklubb (som att alla i världen hittar till den?). Fan vad vi får kämpa i denna skola har jag kommit på. Först ok-varvet, coopers, viksjöjoggen, orientering. Det är inte så snällt, är vi för tjocka på den här skolan eller? haha det är därför vi får springa en jävla massa. Kolla själv bara - här

Nu ska jag försöka ta mig in på skolia och kolla skolfotot, usch asså.


Kommentarer
Postat av: elin

hehe, du är såå rolig jennifer... I like you :D

2009-09-28 @ 20:39:52
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

en riktigt komiker :D

2009-09-29 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0