Fool me once - shame on you, fool me twice - shame on me

Jag har varit riktigt aktiv idag ska jag tala om för er! Vaknade elva nån gång, åt frukost och började sen städa. Varenda litet dammkorn är numera borta från mitt rum. Och jag ska säga er att det finns mycket damm här i världen, i varenda liten hörna, bakom varje litet hårspänne! Det tog ett tag men nu är jag färdig. Efter det fräshade jag upp mig ltie så jag skulle matcha mitt nystädade rum med en dusch och vårdade mitt yttre helt enkelt. Nu sitter jag här och äter mormors hemmagjorde köttbullar, mums! :)
Ni som har läst detta inlägg har väl förmodligen dött av tristess nu men nu kan ni bli återupplivade igen genom att jag meddelar att det har slutat snöa och marken är nästan grå igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0