Keep your head in the game

Tjofräs i stugan :) Idag är det match som gäller så jag har nyss taggat till med en bränd vegoschnitzel och makaroner. Tummen upp!
  Igår då. Jag hade tre lektioner, håltimme, kom försent till den sista lektionen, missade bussen till barkarby, fick ta en ny som passade perfekt så jag och Tove körde race med varsinna bussar. Vi kom fram till stationen samtidigt och åkte vidare mot stan. Där kom vi till bion 16.10 och bokade biljetter till Upp som gick 16.20, haha. Vi kollade lite chillat på bion längst bak i sofforna tills några killar kom och också skulle sitta där -.- men vi makade ihop oss och kollade på the movie. Inte så rolig som jag trodde dock men helt okej. Efter det var det flumflumflum påväg hem och efter en trevlig middag mötte jag upp Tove igen. Vi tog en iskall tripp till statiol och köpte lite chips och kakor och åkte sen tillbaka för lite slapp. Grym dag! Roligaste på länge asså. Och nu babblade jag bara på om allt vi gjorde så synd om er om ni har läst allting till hit :) haha. Nu ska jag byta om och tagga lite till, ciaaao.


Tove tovelito i egen hög person!


Kommentarer
Postat av: Tove

jag sätter en varm choklad på att det var en mycket bra dag för tove tovelito määääääd

2010-01-09 @ 21:37:30
Postat av: Jennifer

hahaha great :D

2010-01-10 @ 18:58:15
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0