Älskade änglar, dutududu

Halluuuuuu :) Latdag idag igen, det blir lite varannan aktiv dag och varann ligga hemma och dö. Idag var det ju kallt ute också så jag kunde inte sola..Men jag har iallafall varit ute lite grann! Och då har jag varit duktig, jag och pappa gick ut och slog en hink och så gick vi ut och sprang!! Emma väckte mig med ett sms om att hon skulle ut och springa så jag ville också, och det flöt på! Mycket skönare att springa utomhus i spåret än inne i nån hall typ 15 varv! Jag sprang ifrån pappa, moahaha. Sen var jag så duktig (ja, jag måste fortsätta skryta) att jag körde lite minifys med mig själv, lite situps, armhävningar, och sånt. 
   Efter jag hade tagit ett skönt bad med badbomb, badkula och badsalt så gjorde jag en smothie! Jag har bara gjort det en gång och det var under veckan förra sommarn då vi var vid västkusten och jag, min syrra och pappa körde träning hela veckan! Jag vill ha det så igen..vi sprang varannan dag och gick varannan, åt asmycket avokado och fruktsallad och levde bara nyttigt, så ska jag fixa det på sommarlovet, man mår så bra :)

Imorgon hoppas jag att jag får med mig lite trevliga människor till stan, väntar på svar från Amanda när hon har tränat klart :) Denna bild är tagen från hennes blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0