Bara två dagar kvar :( sorgligt

Puh! Dagens träningspass: cykelturen hem. Fy sjutton vad jobbigt det var, oj oj, mjölksyra i låren hela vägen och backar över allt. Vägen hem är som en berg- och dalbana, mest berg dårå..Jag ska inte längre klaga på vägen dit :D
   Idag är det pluggdag, ingen träning för min del så det är väll bara att sätta gång. Vi hörs senare, nu ska jag käka våfflor (tredje gången denna vecka, haha) BYE

Jag går in i lagret och ska hämta en headcover (som man sätter på klubbhuvudena). Jag frågar om hjälp och lagerkille nr1 går och hämtar en, men den är för liten.
Jag säger: Den är nog lite för liten..
Lagerkille nr2 säger: Jennifer!! så säger man inte till en kille!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0