Blå himmel

Jag har inte orkat blogga i helgen, men jag tror inte att så många blev ledsna faktiskt :)

Jag har varit och delat ut matchprogram i lördags, det var askul när jag och Emma stod och slängde på alla människor typ 70 papper var, eller alla som vi tyckte såg ut att ha lite humor haha :D Vi hade iallafall väldigt roligt, och när vi var av med alla papprena så gick vi och satte oss och kollade på matchen. Vi satt över Warbergs hejarklack vilket var skoj, dom hejade helt galet och det var värsta stämningen. Tyvärr förlorade Warberg, haha.  Och jag råkade nyss ta bort den enda bilden som jag fick därifrån så ni får inte se någon :)

På söndag var jag med Emma, vi spelade monopol haha :) Jag vann stort första gången och andra gången vann Emma, det var trevligt trevligt.

Idag hade vi ingen NO, så vi slutade jättetidigt. Det firade jag och Sandra med att sega som fan, först satt vi vid skåpen i typ 20 minuter. Efter det gick vi vidare men dog på vallen och la oss i det varma gräset, det var riktigt mysigt! Jag har bara gräs från fötterna till skallen.




Vi bjuder på lite bilder (eller jag vet inte fall Sandra bjuder på dom, haha) Flera kommer när jag har snott från Sandrejjas blogg (:

"Tittat och slutit ögonen och andaktigt viskat att vi var det vackraste de någonsin iakttagit på denna himlakropp"
HAHAHAHAHHA Emma försöker låta lite duktig, det roade mig iallafall

Kommentarer
Postat av: Sandra

1. Jag heter inte Sandrejja HAHAHAHAHAHAHAHA

2. Ditt hår ser väldigt vackert ut :D

2009-04-20 @ 16:09:26
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0