Det går inge bra :(

Emma har startat någon ny blogg nu för mig? så jag råkade skriva allt där först, haha.

Jag har följt dagens plan som jag skrev igår, haha. Förutom att sola..det som jag ville mest. Men men, jag sitter just nu och försöker plugga, ska hitta fakta om Kirgizistan vilket inte är det lättaste. Jag är helt enkelt för trött för att fortsätta, och jag skulle ju sova tidigt så jag tror att jag hoppar i säng nu :).
   Emma håller för fullt på att fixa någon ny trevlig design till mig tror jag, jag vet inte riktigt hur det blir, msn dör hela tiden så jag vet inte. Kanske får se något fint imorgon.
   Ingen sockerkaka blev det, men en tigerkaka. Får se fall den går att äta imorgon..jag är ledsen att det är sista dan :(

Sov gott, gå och lägg er tidigt idag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0