Fortsätt att älskaaaaa

En fin låt som vi sjöng på vägen hem. Vi gick också förbi dagis för att Sandra skulle hämta sin lapp, och då stod jag där i hallen så kommer en liten kille fram till mig och frågar "är du hennes mamma?" så pekar han på Sandra. Ser jag ut att vara 45 eller? Hahaha vilken förolämpling :) Men men, jag lever vidare.

Vi liknar inte varandra någonstans, haha :) Bilder blev inte så fin, ursäkta mig.


Jag måste plugga NO idag, typ hela dagen! Jag slutade ju klockan 1 så jag har tid på mig, men jag orkar inte. Är redan pluggtrött och vi började skolan i tisdags, usch usch. Men provet imorgon ska jag förfan klara! Det jobbiga är bara att jag har två NO grejer som jag måste göra och jag kan inte plugga in båda tills imorn, får hoppa över den ena :)


Jag gillar mina små boleros (ingen aning om stavning) :) Denna från Gina tricot för gaaanska länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0