Fräknarna ploppar fram när det är sol :)

Jag får fräknar när jag är ute i solen ett tag. Och det är vad jag har varit idag, hihi mysigt. Det ser man på alla bilder i Thailand också, gud vad jag ser hemsk ut på dom, hahaha.
   Men usch usch, kollade nyss på Robinson och såg vad som skulle komma nästa avsnitt, och det avslutade med en sak som såg värsta läskig ut och nu fick jag bara ont i magen..Påminner mig om filmen som jag och Emma såg hos mormor och morfar  i sommras, fast vi vågade inte se klart hela för den var ju verkligen hemsk, oj oj.

 


Resultat av när Jennifer leker fotograf, det går aldrig särskilt bra, hahaha

Kommentarer
Postat av: Emma

Juste, den filmen var ju asläskig :/

2009-04-06 @ 07:30:02
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0