Free shopping

Tjenare! Direkt efter min trevliga frukost så stack jag, pappa och mamma iväg mot Outlet. Vi åkte först till Bauhaus (stavning, ingen aning?) där vi köpte lite jord och en blomma till mig som jag ska ha i mina nya krukor. Fick göra lite gratis shopping i Lördags hos mormor och morfar, snodde lite krukor av moster och galgar av mormor. Haha, så nu har jag fyra nya fina krukor in my room. Efter det åkte vi till Dormy där jag skulle hämta min praolapp, men då hade chefen tydligen skickat iväg den till min lärare för att det stod det på lappen ? Så jag får väll se var den hamnar.

Nu har jag bara legat och kollat på The City och läst i min bok. Jag och pappa skulle egentligen ut och springa idag men jag har så jäkla ont i halsen. Så nu springer han två varv istället och jag hänger med och går ett varv, det ger kondis det också!


Haha bild från förra sommarn, kolla min fot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0