FREEEDAAAG :D

Sköööönt med helg :) Fast jag får ingen sovmorgon imorn och jag har en läxa som jag måste göra över helgen, men det gör ingenting! Jag är redan skittrött, haha.

Jag ska kanske träffa Sandra, Marcus och Simon ikväll, men det verkar faktiskt inte bli någonting. Så det blir väll talang 2009 att spana in istället.
   Idag hade vi NO-prov, G-frågorna var jättesvåra! Jag trodde att det skulle gå åt helvete när jag började med dom, men sen fortsatte jag med VG- och MVG- frågorna och det gick mycket bättre, hoppas på bra betyg.
   Jag fick hoppa över träningen idag också, jag vill verkligen bli frisk! Och det ska jag vara igen på måndag har jag bestämt så att jag kan vara med på nytt och ut och springa, jag blir verkligen träningssugen när jag inte får träna på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mm, jag kunde svara på fler av VG- och MVG-frågorna än G-frågorna, det var lite cp (:

2009-04-18 @ 13:04:15
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0