GRATTIS AMANDA!


Dagens: Tröja från h&m (tror jag) som jag satte på mig för att representera födelsedagar, säger vi (a) Fick den av Amanda, Elin och Helena när jag fyllde år sist så nu satte jag på mig den, väldigt gullig :)

Idag fyller Amanda år, GRATTIS! Av mig fick hon en svart tröja och ett halsband, fast halsbandet hade hon tidigare fått av Elin och Helena så det måste hon byta, haha. Och för hennes skull (lärarn tvingade) så fick vi en tårta på hemkunskapen som Rasmus och Sandra fick ställa sig och göra, haha. Vi andra fick städa, vilket sög eftersom jag inte tycker att det är supernödvändigt att skrubba skitnoga på ett ställe där plåtar ligger, men men.
   Vi fikade på lunchrasten också, och så var det pannkakor som vi svullade så idag har vi varit riktigt nyttiga, haha.

Dom enda bilderna man har på Amanda nuförtiden är med en kamera i handen, haha.


Vi andra på fikat :)

Nu måste jag verkligen städa mitt rum och plugga, efter det blir det golf. Hoppas det inte är lika kallt som förra gången!

Mitt rum för tillfället, konstigt nog har jag inte packat upp än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0