Jag ogillar syslöjd starkt

Aaah vad jobbig slöjdlektion. Vad jag än gör så får jag bara massa kritik, jag vet att jag är dålig på slöjd och kan inte sy men när jag har lyckats sy mig igenom den där jävla väskan och kämpat som fan så vill jag inte höra hur jävla dålig den är. Jag ogillar min lärare i slöjden för att vi ska inte fråga, vi ska inte kämpa utan det ska vara perfekt. Jag är verkligen inte duktig på slöjd..

Så, skönt att få avreagera mig lite smått :) Just nu sitter jag och skriver på min SO-uppsats, den ska in på fredag, ah! Men jag är förhoppningsvis klart då. Om någon timme sådär så har jag träning, första uteträningen, hihi det längtar jag till :) Men det känns som att det kommer att bli gaaanska kallt, jag får klä på mig ordentligt.

Roligt idag var på lunchrasten då jag, Helena, Amanda, Elin och Sandra satt och gjorde massa vackra miner in i min kamera, och jag lovar att lägga upp dom senare när jag har rätt dator, hahaha. Läskigt idag var när vi behövde stå inför klassen och redovisa våran praosak, fast jag var faktiskt inte så nervös som jag trodde. Och det kändes som att min röst inte var så skakig, haha. Tycker inte om att stå inför människor och prata.

Nu måste jag fortsätta, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0