Keep me up

Ishockey igen över ett bra program, blää. Haha jag är tönt :) Så jag fastnade framför hockeyn, inte så himla roligt att kolla på eftersom man inte ser pucken..men när det blir bråk och väldigt jämt så kan det faktiskt vara lite kul. Som Emma sa på en innebandymatch som vi kollade på "kan vi inte gå snart?" (slagsmål startade) "ooh, vi kan kolla ett litet tag till" haha, och jag håller med henne. 

Jag känner att jag är vääldigt trött, men om jag sover nu så vaknar jag klockan 8 imorn..som alla andra mornar. Förutom den här när Emma väckte mig, haha. Så nu måste jag hitta på något trevligt, vadåå? who knows, förmodligen TV :) 

Jag vill klippa mitt hår, något extremt! Men jag är för feg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0