Sayonara

Eller nåt sånt. Haha jag kollade nyss på "Hjälp jag är med i en japansk tvshow" eller vad det nu heter. Hahaha fakiskt väldigt roande tycker jag, fast jag stör mig gryyymt mycket på Anna Book. Hon har klaostrofobi (stavning?), är höjdrädd och det värsta hon har gjort i heeela sitt liv är att glida ner för en liten rutschkana men olja på kroppen. Och så började hon grina, och aaah vad irreterade jag blev, haha. Men ett nytt program har jag hittat att följa nu iallafall, trevligt :)
   Jag sov 2 timmar idag! Pluggade i en timme sen dog jag och la mig i soffan, så somnade jag så vaknade jag när pappa kom hem. Nu ska jag duscha sen återgå till pluggandet, det går faktiskt bra! Satsar på VG (:

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0