Simhallen idag

Simningen idag var inte så jobbig som jag trodde, vi gjorde typ livräddning istället för att simma massa längder så det var ganska najs. Jag skulle rädda Sandra och hoppade i med handen för näsan och när jag simmade mot henne sa hon "bra livräddning Jennifer" och så började jag garva och höll på att dränka mig själv och henne. När vi var klara så fick vi hoppa in i bastun, det var skönt tills en tant kom och sa åt Amanda att hon inte fick ha på sig badkläder i bastun, då sa Amanda "okej" och så fortsatte vi prata. När vi hade snackat i typ en halv sekund sa tanten igen till Sandra "du har också badkläder!" och så blev det helt tyst ett tag, hahaha jag höll på att garva på mig och alla satt och kollade typ, sen stack tanten.

Sandra skulle få äran på min blogg för att hon gick utan smink, så här är äran: Duktig flicka! hahaha ;D

 Min vackra väska som jag sydde, väldigt dålig bild i know.
Nu ska jag plugga inför musik-förhöret imorn, sen färjan, sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0