SMOOTHIE

Nu jävlar är vi igång! Haha jag och pappa stack ut och sprang igen, det flyter på ganska bra, nästa gång tar vi två varv :) Ska springa milen i sommar har jag bestämt så vi kör på. Dom har skaffat några nya träningsgrejer i sandviksspåret, vi testade dom. En var någon armövning som jag absolut inte klarade av och den andra var situps, men både jag och pappa fick skitont i ryggen så vi skyller på att dom har byggt den fel :)
   När vi kom hem behövde vi ju få i oss lite energi så jag gjorde smoothie igen, det är så gott! Innan tyckte jag det var asäckligt men Elin har fått mig att börja tycka om det, haha.

Mitt recept (om någon vågar prova) för två personer:
2 ½ dl vaniljyoghurt
2 dl hallon
1 ½ kiwi
1 ½ banan


mums!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Smoothie är asgott (:

2009-04-10 @ 18:22:41
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0