sol, sol, sol

Jag har köpt en jacka, wohoo! :D Igår kollade jag först på innebandy i viksjö hallen sen stack jag vidare till outlet. Där hittade jag en röd jacka, det känns väldigt vågat för att vara mig, hahah. Efter det träffade jag iallafall Tove, vi gick till Lundskolan och sen till Handlarn, när vi kom hem slängde vi oss i soffan och Tove var helt död efter våran promenad, hahahaha.
   Idag hoppas jag på sol! Ska ligga hemma och slappa och det är inge roligt att göra om det inte är sol :) Annars kanske jag drar till jakan för mig själv och tittar runt lite, är i behov av kläder.

The red jacket kommer later. Och numera har jag helt plötsligt fyra stycken jackor i hallen som är mina, nyss hade jag en. Men jag har köpt en, fick en av min syster och en av min mor, plus min vinterjacka, haha.


käkar djungelvrålklubba, en klubba som vi hittade förra sommaren, i love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0