sugarcake

Sådär, har gjort lite SO nu. Det går ju faktiskt framåt om man bara jobbar på lite, och det blir väldigt intressant när man väl sitter och läser allting. Jag är långt ifrån klar men det känns bra ändå.
   Har precisly duschat och ska kika Greys om en halvtimme. Innan det ska jag ta det stora beslutet fall jag ska plugga ännu lite till eller sätta mig och kolla på roomservice. Det blir nog roomservice, haha.

Dagens planer imorn då:
PraoSOOOLA :D
baka sockerkaka till min kära "kollegor"
plugga
sova riktigt tidigt :)

Jag kommer sakna det där jobbet väldigt mycket känns det som..Inte just sakerna jag får göra dårå, eller jo dom också för det är väldigt kul att träffa trevliga kunder och också att larma och så :) Men framför allt människorna, dom har ju varit skitroliga, jag måste skaffa något jobb där sen :D Hihi, fast jag har redan sommarjobb -.- Och så kollar jag lite på fall jag ska börja dela reklam igen, men då jävlar ska jag ha högre lön än förra gången annars vägrar jag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra att du trivs (:

Jag måste också plugga..

2009-04-02 @ 08:26:47
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0