Strawberry red

Hahaha, igår var ju lite kul asså. Jag och Tove tog med oss en fotboll till lundskolan, och så hittade vi en där också. Så vi började köra någon trevlig liten tävling och det visade sig att Tove var bättre på fotboll än mig (!!), vem kunde ha gissat det? ;o haha, iallafall så kom jag på den smarta ideén att vi skulle lägga upp bollen på en stolpe typ, och sparka den därifrån. Jag tar sats och sparkar och råkar, konstigt nog, sparka rakt in i trästolpen, jag missade bollen och träffar själv stolpen. Jennifers klantighet visar sig, hahaha. Och min förmåga att inte tänka på konsekvenserna om det går fel, men det gjorde inte så ont iallafall, tur det! Och Tove träffar såklart bollen helt klockrent :)

Nu tänkte jag visa lite trevliga bilder på min jacka..om nu bilderna någonsin laddas upp. Det är något fel så min dator väljer att ladda upp 800 bilder fast jag bara ska ha två, men visst. Jag får sitta och vänta ett tag och sen radera massor, suck..

Jag funderar på att cykla till Outlet också och hämta mitt papper som inte blev ifyllt från praoen. Men då måste jag göra mig i ordning + att jag inte orkar cykla. Jag får väll se fall jag åker eller ej, big decision!

  
 
Inte så vackert osminkat ansikte, haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahah ditt päronskrutt jag hade ju tänkt köpa en röd jacka (; eller nej det hade jag inte jag köpte ju en annan men ändååååååååååå



den var fin haha

2009-04-06 @ 16:36:37
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: elin

niiiice :)

2009-04-07 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0