Bapapa badabapapa

Jag orkar inte skriva så det blir en skitsak som Emma och Sandra gör hela tiden ;p denna tagen från Emma. Lunch idag blev på donken med Amanda och Johanna, trevligt trevligt :) Vincent har jag sett, och Danne, Johan, Victor, Patrik, sen ingen mer tror jag :)
Jag kommer från: Sverige
Jag är just nu: väldigt fult klädd
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många människor
Jag samlar på: roliga saker
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: ja det är klaaart :D
Vilken tid gick du upp idag: tio över åtta
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: japp, och sockor :)
Hur svarar du i telefon: "Halluu"
Är du ensam nu: Familjen är hemma
Vad ska du göra ikväll: Plugga
Vad ska du göra imorgon: Praoa sista dagen :(
Var vill du bo när du blir stor: USA eller Sweden
Är det okej att gråta: Nej absolut inte!!! (?)
När grät du senast: Den 8/2
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar
Laddar du ner musik och film från Internet: Självklart inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa och resa till Australien :)
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Noo
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: Halv sju
Vill du gifta dig: Gärna
Vill du ha barn: Väldigt gärna
Solar du ofta: så ofta som jag känner för det
Är du bra på att laga mat: HAHA, fråga nån som känner mig
Gillar du att dansa: Ja, jag och Emma shakar loss varje dag, alla njuter!
Är du flygrädd: Nej inte så värst
Hur vig är du: Vigare än emma iallafall!
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller dagenefterfanta
Vilken är din favoritglass: Isglass
Tror du på ett liv efter döden: Kanske
Tycker du om sushi: Halvt
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans:
yes
Är du morgon eller kvällsmänniska: morgonmänniska
Vilken ögonfärg har du: grön, grå, blå, nånting
Vilken hårfärg har du natuligt: Blond
Vilka hårfärger har du haft: Blond
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Bara om det behövs
Är du beroende av något: Det tror jag inte
Hur ofta tränar/motionerar du: 5 träningar, 3 som ger motion, någon match då och då
Senaste låt du hörde: Britney Spears, seek Amy , eller nåt sånt
Vad gör du på helgerna: oftast innebandy
Brukar du bädda sängen: Ja, jag är grym
Hur många timmar sover du på en natt: 10
Senaste bok: När man älskar något annat
Har du kysst någon under den senaste veckan: Haha, vilka personliga frågor XD Nej
Vad var det senaste du sa: "jobbigt"
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, skulle väll vara trevligt med en flytt, men jag trivs bra här också
Vem kramade du senaste: Emma
Saknar du någon nu:
Hur många lampor har du i ditt rum: Två
Vem ringde dig senast: Orkar inte kolla
Gillar du att slåss: Jag kör boxningsfight varje lördag
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur och pollen
Var du glad igår: Japp
Vad är din favoritfärg: Lila eller ljusblå
Sminkar du dig: Ja

Det var ju lite roligt faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhaha vigare än Emma, det säger inte så mycket faktiskt

2009-04-02 @ 19:50:49
URL: http://emmakarke.blogg.se/
Postat av: simon

"Hur många lampor har du i ditt rum: Två"HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA sitter och dööör av asg :P vilken king fråga, var fan får ni tag på allt sånt där`? :P

2009-04-06 @ 02:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0