Hihi

Nu har jag gjort det mesta, jag är lite småstolt ändå :) Måste plugga till matteprovet så att jag kan det bara, men det är bara en liten diagnos så det borde inte vara så svårt.
   Fick nyss ett litet budskap om att jag gärna skulle börja med maten. Bara det att jag är så himla dålig på att laga mat så varje gång jag gör det får någon annan ta över efter ett tag för att jag har bränt alltihop eller nåt sånt, haha. Men men, jag ska väll försöka. Jag började göra en smoothie nu men när jag skulle hämta yoghurt så såg jag att vi inte hade någon, smart! Så jag ställde inte mina små bär i kylen så får jag kila iväg till ica senare och köpa, det är godare efter träningen ändåå.


HAHAHA vad söt

HAHAHAHA, guud vad jag saknar den sommarn :)

Klassresan

hihi, jag gillar mitt lag väldigt mycket :)

Jag och Helena nyss dränkta i poolen, haha :)

Innan Örebro, ett år sen nu

Avslutningen i 6:an

Haha, den här datorn är ju rolig, massa gamla vackra bilder ;D

Kommentarer
Postat av: amanda

Du och Helena som är hur blöta som helst, sedan jag där i mitten som värsta torrbollen (A)

2009-04-21 @ 18:58:39
URL: http://raspberrycake.devote.se
Postat av: Jennifer

haha ja du hade väl gjort illa dig någonstans? så det var strikt förbjudet att putta i dig i poolen, haha :D

2009-04-22 @ 15:37:39
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0