Jag älskar sommar

Tjenamors! Skiiiiitaont i halsen har jag, det är inte bra alls för jag har inte tid att bli sjuk och jag vill inte bli sjuk. Ska hoppa träningen idag för det gjorde väldigt ont efter gympan idag.
   Igår var det lite konstigt faktiskt, när jag låg och läste min bok så märkte jag att nånting klibbade på min mage, och så kollade jag så hade jag typ tandkräm där? lite konstigt faktiskt, hahha. Hur får man tandkräm på magen? Det var ganska mycket också, så jag fick gå upp ur sängen och tvätta bort det, haha.


Mormor & morfars stuga :)


Kofta från H&M, linne från Gina och jeans från Bikbok

Min gratis shopping och ett påskris

Jag förstår inte hur nån kan tycka att mitt hår är fint, det är stort som fan och bara jobbigt :p Färgen är det enda jag gillar :)

What's the different between keds and tygskor? Dom två till vänster är keds.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ditt hår är fint, och ditt leende är ju speciellt fint.. (;

2009-04-17 @ 21:22:31
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0