Västerås 09

Haallo. Jag är uppe en timme för tidigt, aah jag undrar hur många gånger jag har gått upp för tidigt asså. Jag trodde att klockan var 9 men klockan är bara 8, najsigt.  Så nu kollar jag på vakna med the voice.
   Idag ska vi till simhallen, och jag vill inte dit alls. Jag tycker att det är väldigt onödigt att vi behöver åka dit så ofta, okej jag förstår om dom vill kolla om man kan simma men dom behöver inte göra det 70 gånger för vi lär ju inte glömma bort hur man gör. Det är inte så många människor som trivs att visa sig i bikini, alla har sina komplex och jag tycker att det är extremt onödigt att behöva åka dit. Men jag vill ha bra betyg så jag åker dit.. 

Jag har skadat mig på mina händer, haha. Men jag har bestämt mig att inte klaga i skolan, så om jag gör det får ni slå mig! :) Men här kan jag klaga lite, jag har fått ett slag eller nåt på tre fingrar så jag började blöda väldigt mycket, nu har jag ett sår på varsinn tumme och ett på mitt pekfinger, det är ganska jobbigt. Sen har jag någonting på min handled som jag inte vet vad det är, kan vara en sticka. Den gör lite småont sådär.


Emma ville vara en ängel

Vi solade medan alla andra kikade lite innebandy :)

Toä

HAHAHA, mästerfotografen Jennifer fixar skugga över halva och emma poosear galet.

 Jag tror inte att dom som är med vill att den här bilden ska vara så stor, och jag har tyvärr ingen annan bild på någon annan än Emma, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emma

JENNIFEEEEEEEER!!!!!!!!

2009-04-29 @ 19:59:16
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0